„W Tobie nadzieja na dopasowanie". DKMS zachęca do rejestracji w bazie dawców szpiku
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie" trafił do emisji w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media.
Główną bohaterką spotu jest 18-letnia pacjentka Fundacji DKMS, która wróciła do zdrowia dzięki dawcy szpiku. W filmie obserwujemy jak nastolatka w różnych momentach swojego życia spogląda na telefon w oczekiwaniu na wiadomość o znalezieniu zgodnego dawcy.
Kampania obejmuje komunikację w telewizji, digitalu, w outdoorze w 8 największych miastach Polski oraz w kanałach social media. Jej bohaterami są pacjenci Fundacji DKMS i dawcy faktyczni, m.in. 18-letnia Gabrysia, która wystąpiła także w spocie promocyjnym i Marek Kaliszuk, aktor, który kilka miesięcy temu uratował życie kilkuletniego chłopca.
Zdjęcia do kampanii wykonał Piotr Porębski. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.
Dołącz do dyskusji: „W Tobie nadzieja na dopasowanie". DKMS zachęca do rejestracji w bazie dawców szpiku