VMLY&R dla marki Absolut w digitalu
Agencja VMLY&R Poland wygrała przetarg firmy Pernod Ricard na obsługę marki wódki Absolut. To trzecia, po Wyborowej i Ballantine’s marka tego koncernu w portfolio agencji marka.

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz działaniami in-store.
W ramach współpracy na polskim rynku VMLY&R odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, opracowanie komunikacji w social media oraz budowanie widoczności marki w punktach sprzedaży. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych, planowaniem mediów oraz współpracą z influencerami zaangażowanymi w kampanie.
Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
Agencja pracuje już dla dwóch innych marek należących do Pernod Ricard – Wyborowej i Ballantine’s.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R dla marki Absolut w digitalu