Victor Gondim i Roch Rooijens w MullenLowe Warsaw
Victor Gondim i Roch Rooijens dołączyli w w agencji MullenLowe Warsaw do zespołu kreatywnego zarządzanego przez Marcina Nowaka, creative directora firmy.
Victor Gondim objął stanowisko digital art directora, a Roch Rooijens - junior digital art directora.
- Victor to grafik z bogatym doświadczeniem technologicznym, a Roch z ciekawym zapleczem kreatywnym. Wierzę, że wesprą nas świetnymi pomysłami z pogranicza branży kreatywnej i technologicznej - powiedział Marcin Nowak, creative director w MullenLowe Warsaw.
Victor Gondim ma dziewięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. W ciągu tego czasu stworzył wiele konceptów i realizacji 360 stopni. Zajmuje się również projektowaniem stron www, modelowaniem 3D, AR i motion designem. Pracował m.in. w agencji Publicis, dla takich klientow, jak P&G, BGZ- Paribas, PKP-Intercity, Garnier, Hartmann, Michelin, E.&J.Gallo
Roch Rooijens dopiero zaczyna swoją przygodę z reklamą, ale pracował na polu kreatywnym od pięciu lat. Studiował projektowanie mody na MSKPU w Warszawie i pracował m.in. przy programach: "The Voice", "Voice Kids" czy "Taniec z gwiazdami".
Dołącz do dyskusji: Victor Gondim i Roch Rooijens w MullenLowe Warsaw