SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe Warsaw powiększa zespoły client service i content e-commerce

Do zespołów client service i content e-commerce w agencji MullenLowe Warsaw dołączyła Natalia Dobosz na stanowisku junior account executive oraz Franciszek Kowalski, jako junior ecommerce manager.

Natalia Dobosz, Franciszek KowalskiNatalia Dobosz, Franciszek Kowalski

Natalia Dobosz dołączyła do zespołu client service, prowadzonym przez Aleksandrę Wiśniewską, client service and business director. Doświadczenie, które zdobywała w obsłudze klienta firmy LaMillou będzie cenne, zwłaszcza przy projektach związanych z obszarem digital i social.

Franciszek Kowalski, jako junior commerce manager, będzie w zespole content e-commerce, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Franciszek ma doświadczenie w pracy po stronie klienta, zwłaszcza w obszarze CRM w firmie Delikatesy Centrum. Pozwoli mu ono, efektywnie współpracować przy projektach contentowych dla marek CPD L'Oréal oraz w działaniach contentowych dla Douglas Polska.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw powiększa zespoły client service i content e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl