MullenLowe Warsaw powiększa zespoły client service i content e-commerce
Do zespołów client service i content e-commerce w agencji MullenLowe Warsaw dołączyła Natalia Dobosz na stanowisku junior account executive oraz Franciszek Kowalski, jako junior ecommerce manager.

Natalia Dobosz dołączyła do zespołu client service, prowadzonym przez Aleksandrę Wiśniewską, client service and business director. Doświadczenie, które zdobywała w obsłudze klienta firmy LaMillou będzie cenne, zwłaszcza przy projektach związanych z obszarem digital i social.
Franciszek Kowalski, jako junior commerce manager, będzie w zespole content e-commerce, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Franciszek ma doświadczenie w pracy po stronie klienta, zwłaszcza w obszarze CRM w firmie Delikatesy Centrum. Pozwoli mu ono, efektywnie współpracować przy projektach contentowych dla marek CPD L'Oréal oraz w działaniach contentowych dla Douglas Polska.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw powiększa zespoły client service i content e-commerce