ViacomCBS wspiera WOŚP w realizacji pomocy dla polskich szpitali (wideo)
Polski oddział ViacomCBS z okazji Światowego Dnia Zdrowia - w ramach akcji #RazemNaOdległość - postanowiła wesprzeć Fundusz Interwencyjny WOŚP w realizacji pomocy dla polskich szpitali.
Kanały należące do ViacomCBS: Comedy Central, Nickelodeon, Paramount Channel i MTV oraz ich media społecznościowe od wtorku emitują specjalny spot, który zachęca widzów i fanów do przekazywania dotacji na specjalny fundusz WOŚP.
Akcja jest częścią globalnej kampanii ViacomCBS Networks International, której celem jest wsparcie funduszu COVID-19 Solidarity Response Fund Światowej Organizacji Zdrowia oraz lokalnych inicjatyw na całym świecie działających na rzecz pomocy szpitalom i pracownikom służb medycznych narażającym życie w walce z koronawirusem.
W zeszłym roku finansowym firma VIMN Poland, stanowiąca polski oddział koncernu Viacom International Media Networks, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 25,2 proc. do 101,3 mln zł oraz zysku netto z 8,34 do 10,26 mln zł. Spółka zatrudnia 225 osób.
Dołącz do dyskusji: ViacomCBS wspiera WOŚP w realizacji pomocy dla polskich szpitali (wideo)