Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z Domiporta
Agencje Value Media i Sales Tube (Group Pne) zostały partnerem biznesowym Domiporta w realizacji tzw. koncepcji PropTech, która ma integrować w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości.
Od kilku miesięcy serwis Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją, tzw. PropTech, Domiporta.pl będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.
Parterem Domiporta został dom mediowy Value Media, który będzie odpowiadać za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Za wsparcie analityczne odpowiedzialna będzie natomiast agencja SalesTube
PropTech, to pojęcie określające połączenie sektora nieruchomości z nowymi technologiami. Pierwszym krokiem w realizacji tej koncepcji jest uruchomiona niedawno, nowa platforma domiporta.pl. Zastosowano w niej m.in. chatbota, z którym można porozmawiać o rynku nieruchomości, czy też algorytm ułatwiający znalezienie wymarzonego mieszkania.
Jesienią ub.r. serwis Domiporta.pl zmienił layout i identyfikację wizualną, co wspierano kampanią pod hasłem "Lepiej znajdź mieszkanie" .
Od początku lutego serwis ma nową dyrektor marketingu - jest nią Natalia Głowala.
Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z Domiporta