Wawel z nową agencją mediową do obsługi kampanii tv
Marka słodyczy Wawel wybrała Value Media (Group One) na partnera mediowego w obszarze planowania i zakupu kampanii telewizyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie budżetem i realizację kampanii, które zwiększą zasięg i wzmocnią pozycję marki w mediach tradycyjnych.

Value Media zostało wybrane do obsługi marki Wawel na podstawie strategicznych rekomendacji, elastycznego modelu zarządzania kampaniami oraz wieloletniego doświadczenia w obsłudze marek z sektora FMCG.
Kluczowym celem współpracy jest precyzyjne planowanie działań mediowych i optymalizacja wskaźników efektywności, co pozwoli na maksymalizację zasięgu i skuteczności kampanii. Dzięki integracji danych z różnych obszarów marketingu Value Media ma zapewnić dynamiczne dostosowanie strategii do zmieniających się trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Dotychczas obsługą mediową kampanii Wawelu w telewizji zajmowała się agencja Mets, należąca do GroupM (WPP).
Dołącz do dyskusji: Wawel z nową agencją mediową do obsługi kampanii tv