Nowy kanał z serialami w sieci kablowej UPC Polska
Z początkiem września operator kablowy UPC Polska dołączy do oferty emitujący tureckie seriale kanał Dizi, który wchodzi w skład portfolio Grupy Kino Polska.
Od początku września br. Dizi będzie dostępny dla abonentów UPC w pakietach Max Premium, Max i Select. Kanał znajdzie się na pozycjach nr 222 (dekodery Horizon i UPC TV 4K Box) i 168 (dekodery Mediabox), a także w usłudze UPC TV Go.
- Dołączenie do oferty UPC to dla nas bardzo duży krok naprzód w budowie dystrybucji kanału Dizi w Polsce. Zależy nam na tym, by kanał ten zasilał podstawowe pakiety telewizyjne, bo jego oferta programowa jest na tyle atrakcyjna, że z powodzeniem może konkurować o uwagę szerokiej widowni - mówi Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.
Zobacz także: Kino Polska TV nie przewiduje akwizycji. Kanał Dizi ma być rentowny w tym roku
2,2 mln gospodarstw domowych z dostępem do Dizi
Wraz z dołączeniem do oferty UPC Polska Dizi zwiększy swój zasięg o ponad 1 mln abonentów i dzięki temu będzie docierał do 2,2 mln abonentów w kraju. Kanał jest już dostępny m.in. w ofercie Vectry (Pakiet Złoty) i Multimedia Polska (Pakiet MaxBox), a także w nowej na polskim rynku platformie streamingowej CDA TV.
Powstanie aplikacja z tureckimi serialami
Jesienią br. nadawca planuje uruchomienie komplementarnej z kanałem Dizi aplikacji typu catch-up. Dizi to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał emituje zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały i jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD. Najnowszą propozycją w ramówce Dizi jest popularny serial Narzeczona ze Stambułu (oryg. „Istanbullu Gelin, ang. Bride of Istanbul”).
Zobacz także: Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP
Sieć UPC Polska na koniec drugiego kwartału 2021 roku miała 1,54 mln abonentów (wzrost z 1,49 mln rok wcześniej). Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,08 mln klientów (wzrost z 1,07 mln), telewizji analogowej - 273 tys. (wzrost z 217 tys.), internetu - 1,31 mln (wzrost z 1,25 mln), telefonii stacjonarnej - 619 tys. (spadek z 661 tys.), a telefonii komórkowej - 105 tys. (22 tys. rok wcześniej).
Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,28 mln usług.
Dołącz do dyskusji: Nowy kanał z serialami w sieci kablowej UPC Polska