SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ubrania dla chipsterów promują chipsy Przysnacki

W ramach kampanii promujących chipsy i prażynki (produkowanych przez Intersnack Polska) przygotowano kolekcję ubrań Chipster. Za przygotowanie i realizacje akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, F11 i Vizeum.

Kolekcja obejmuje t-shirty, tank topy i bluzy oraz dodatki. Ubrania można ozdabiać grafikami na rzepy zabawnie interpretującymi smaki i cechy chipsów Przysnacki.

Odzież zaprojektowano wspólnie z firmą Chrum.Com. Jest dostępna w jej sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym.

Kolekcję wspierają działania reklamowe realizowane m.in. na Facebooku i Instagramie.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, za aktywności w social media odpowiada F11, a za zakup mediów - Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Ubrania dla chipsterów promują chipsy Przysnacki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ruda
Bardzo fajne ciuchy!
odpowiedź