Tymbark kampanią promuje linię Crazy Fun (wideo)
Maspex rozpoczął kampanię reklamową promującą nową linię produktów marki Tymbark - Crazy Fun. Autorem spotu jest Blady Kris.
Kilka tygodni temu na rynek trafiła nowa linia produktów Tymbark Crazy Fun. Dostępne są w puszkach 200 ml w czterech smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty).
Kampania Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VOD, TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi o działania chatbota i elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych i lubianych influencerów.
W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest znany artysta – Blady Kris.
Za kreację kampanii odpowiadają agencje Hand Made i GetHero, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Tymbark kampanią promuje linię Crazy Fun (wideo)