Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym
Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największe stacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiast Radio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu 22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..
Udział w czasie słuchania % | VIII - X 2007 | VIII - X 2006 |
RMF FM | 22,3% | 21,8% |
Radio ZET | 18,7% | 19,3% |
Jedynka | 13,9% | 14,1% |
Trójka | 5,8% | 5,8% |
Radio Maryja | 2,0% | 1,9% |
Radiostacja | 1,1% | 0,9% |
TOK FM | 1,0% | 0,8% |
Radio Wawa | 1,0% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% |
Bis | 0,3% | 0,7% |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej
zyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".
Udział w czasie słuchania % | VIII - X 2007 | VII - IX 2007 |
RMF FM | 22,3% | 22,1% |
Radio ZET | 18,7% | 18,8% |
Jedynka | 13,9% | 14,4% |
Trójka | 5,8% | 5,7% |
Radio Maryja | 2,0% | 2,0% |
Radiostacja | 1,1% | 1,1% |
TOK FM | 1,0% | 1,0% |
Radio Wawa | 1,0% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% |
Bis | 0,3% | 0,4% |
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,
próba: 22959.
Dołącz do dyskusji: Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym