Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 329 213 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 39,43 proc. do 219 694 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 196 768 egz., po wzroście o 1,78 proc.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 127 658 egz., po spadku w skali roku o 38,76 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 428 280 | 329 213 | 329 213 | 494 500 | 393 236 | 393 236 |
Tina | 315 717 | 219 694 | 219 694 | 444 877 | 362 687 | 362 687 |
Pani Domu | 270 800 | 196 859 | 196 768 | 247 450 | 193 409 | 193 318 |
Naj | 184 878 | 127 658 | 127 658 | 279 954 | 208 470 | 208 470 |
W porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Pani Domu” - było to 23,87 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 428 280 | 329 213 | 329 213 | 396 335 | 294 707 | 294 707 |
Tina | 315 717 | 219 694 | 219 694 | 309 465 | 210 387 | 210 387 |
Pani Domu | 270 800 | 196 859 | 196 768 | 235 650 | 158 939 | 158 848 |
Naj | 184 878 | 127 658 | 127 658 | 188 283 | 124 642 | 124 642 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele