SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” najchętniej kupowana w 2019 roku, „Naj” najbardziej w dół

W 2019 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Pani Domu”, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca ub.r. - Edipresse Polska) w 2019 roku wyniosła 156 245 egz. i w porównaniu do 2018 roku wzrosła o 1,54 proc. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,09 proc. do 96 119 egz.

Oczko niżej uplasowała się „Pani Domu” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca - Edipresse Polska), która awansowała z czwartej lokaty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 57 424 egz., po wzroście o 2,21 proc. - największym w zestawieniu.

Na czwartą lokatę spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 57 010 egz., notując spadek wynoszący 24,22 proc. - największy w zestawieniu.

W grudniu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Przyjaciółki”, wyniosła 150 383 egz., po wzroście o 1,78 proc. - jedynym w zestawieniu. Na drugiej pozycji znalazła się „Tina” (86 469 egz., w dół o 0,07 proc.).

Podium uzupełnia „Pani Domu” (50 892 egz., - 8,71 proc.), która wyprzedziła „Naj” (47 227 egz., - 17,54 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” najchętniej kupowana w 2019 roku, „Naj” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
jak się mają ekspertki dwojga nazwisk co sprzedały "przyjaciółkę"?
0 0
odpowiedź