SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią

TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.

Program miał 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,5 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik w tym sezonie zanotował odcinek z 28 marca – kiedy po raz pierwszy w historii programu padła główna wygrana – zobaczyło go 2,79 mln osób. 

 

Milionerzy   Age
Data AMR SHR % 16-49
07-03-2010 2721647 18,76% 19,51%
14-03-2010 2371926 16,06% 14,57%
21-03-2010 2583342 18,13% 19,08%
28-03-2010 2789773 21,29% 24,28%
04-04-2010 1996305 17,34% 16,66%
25-04-2010 2044661 18,49% 17,95%
02-05-2010 1809110 17,79% 17,04%
09-05-2010 2213160 20,05% 19,68%
16-05-2010 2520990 19,36% 21,17%
23-05-2010 1774350 17,31% 14,08%
30-05-2010 2056082 18,33% 16,59%
06-06-2010 1618829 17,63% 16,75%
13-06-2010 1870467 17,67% 14,64%
20-06-2010 1929923 16,76% 13,10%
27-06-2010 1511114 16,33% 14,77%
średnio 2120749 18,14% 17,50%


Program zajmował drugą pozycję w swoim paśmie
. Liderem z 3,44 mln widzów i 29,42 proc. udziału w rynku była Jedynka („Ojciec Mateusz oraz „Jaka to melodia?”). Za TVN znalazły się Polsat i TVP2. 

stacja AMR SHR %
TVP1 3443275 29,42%
TVN 2120749 18,14%
POLSAT 1362524 11,64%
TVP2 1354232 11,57%


"Milionerów" oglądały głównie kobiety. Teleturniej cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widzów powyżej 50 roku życia oraz przede wszystkim mieszkańców miast (75 proc. ogółu widzów). 

Milionerzy ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,34% 86
  Kobiety 58,66% 113
Wiek  4-9 1,62% 27
   10-15 3,19% 45
  16 - 19 2,10% 36
  20 - 24 3,42% 42
  25 - 29 7,18% 81
  30 - 34 8,06% 99
  35 - 39 6,06% 85
  40 - 44 5,61% 87
  45 - 49 6,44% 90
  50 - 54 10,60% 128
  55 - 59 12,94% 171
  60+ 32,76% 168
Wlk. miasta Wieś 25,15% 65
  < 50 tys. 25,02% 104
  50-100 tys. 10,87% 127
  100-200 tys. 9,56% 120
  > 200 tys. 29,40% 144
Zawód Top management 7,28% 94
  Pracownicy średniego szczebla 18,19% 126
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,14% 85
  Emeryci 41,12% 165
  Inni 16,28% 50
Wykształcenie Podstawowe 45,23% 98
  Średnie 35,82% 121
  Wyższe 14,14% 124
  Inne 4,81% 37


Nowe odcinki teleturnieju pojawią się w jesiennej ramówce stacji. Program prawdopodobnie zachowa swoje dotychczasowe pasmo – niedziele godzinę 18.00.

Dołącz do dyskusji: TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fani
Niech" Milionerzy" będą o póżniejszej porze np.w zwykły dzień i o 20.00 - będzie większa oglądalność.
0 0
odpowiedź
User
lol
Później to tańczą gwiazdy, czyli maszynka do robienia pieniędzy.
0 0
odpowiedź
User
ewa
Milionerzy....fajny program !!! czekam na następną edycję.
0 0
odpowiedź