„Milionerzy” przez całą dobę. Ruszył nowy kanał
TVN Warner Bros. Discovery uruchomiło kolejny kanał FAST - stację TVN Milionerzy, nadającą przez całą dobę odcinki popularnego teleturnieju, który prowadzi Hubert Urbański. Stacja zadebiutowała w Playerze w piątek 15 marca br.
W połowie stycznia br. TVN Warner Bros. Discovery uruchomiło 15 kanałów FAST: TVN Kultowe seriale, TVN Telenowele, TVN Serial o kobietach, TVN Momenty prawdy, TVN Prawo i życie, TVN Szkoła życia, TVN Szpitalne historie, TVN Życie jak w bajce, TVN Talk-show, TVN Usterka, TVN Rajska miłość, TVN w domu, TVN Kryminalne, TVN Rewolucje w kuchni i TVN Moto. Są one dostępne za darmo dla wszystkich użytkowników Playera.
- Jesteśmy dumni, że nasz przełomowy ruch na rynku streamingowym – wprowadzenie 15 kanałów nowej generacji - przyjął się z tak entuzjastycznym odbiorem ze strony widzów oraz klientów biznesowych. Dowodem tego mogą być liczby, które obserwujemy, ale, przede wszystkim fakt, że dalej inwestujemy w naszą nową gałąź streamingu. Idąc za ciosem, uruchamiamy dla naszych użytkowników kolejny kanał nowej generacji z często wybieranym przez nich kontentem. I mogę zapewnić, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie - mówi Maciej Gozdowski, group vice president - streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.
Jak informuje nadawca, nowy kanał TVN Milionerzy to najlepsze odcinki i sezony kultowego teleturnieju, który, z krótką przerwą, widzowie oglądają już od prawie 20 lat. Stacja ruszyła w piątek 15 marca br.
“Milionerzy” cztery razy w tygodniu w TVN
“Milionerzy” oparci są na brytyjskim formacie “Who Wants To Be a Millionaire?". Teleturniej oglądać można w TVN od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55. Program wrócił na antenę stacji w 2017 r. Wcześniej nadawany był w latach 2008-2010 i 1999-2003.
Z danych Nielsena wynika, że jesienią ub.r. teleturniej śledziło średnio 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 8,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,34 proc. w grupie 16-59.
Skrót “FAST TV” pochodzi od Free Ad-supported Streaming TV i oznacza telewizyjną usługę linearną. Programy telewizyjne FAST utrzymują się przede wszystkim dzięki reklamom wstawianym w technologii Dynamic Ad Insertion (DAI). Oferują głównie powtarzalny, powtórkowy kontent.
Dołącz do dyskusji: „Milionerzy” przez całą dobę. Ruszył nowy kanał