"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne.

W dobie rosnącej konkurencji na rynku edukacyjnym i technologii, firma iSpot postanowiła wyróżnić się nowatorską kampanią reklamową, mającą na celu promocję MacBooka Air z czipem M2 oraz M3 głównie wśród grupy docelowej studentów. Kampania, realizowana przez agencję Braughman Group Media, opatrzona hasłem "Turbodopalanie na studia", jest przykładem efektywnego wykorzystania nośników outdoorowych w kluczowych lokalizacjach Warszawy. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do Group One agencja mediowa Value Media.
Cel kampanii
Kampania ma na celu zachęcenie osób uczących się i nauczających powyżej 18. roku życia do zakupu MacBooka Air, oferując atrakcyjne zniżki edukacyjne. Wybór hasła "Turbodopalanie na studia" odwołuje się do wysokiej wydajności laptopów, które dzięki czipom M2 i M3 są idealnym rozwiązaniem dla wymagających użytkowników – zarówno w kontekście nauki, jak i rozrywki.
Strategia outdoorowa
Braughman wraz z Value Media postawił na strategiczne i przemyślane rozmieszczenie nośników reklamowych w Warszawie, tak aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Wybrane lokalizacje nie tylko zapewniają maksymalną widoczność, ale również doskonałe warunki do długotrwałego kontaktu z reklamą. Wśród nośników, szczególną uwagę zwracają na siebie:
Budynek Bumar przy Al. Jana Pawła II – vis-à-vis Centrum Handlowego Złote Tarasy, miejsce to charakteryzuje się doskonałą ekspozycją i długim najazdem, co gwarantuje precyzyjny kontakt z reklamą osób podróżujących w kierunku Centrum Handlowego Westfield Arkadia. Dodatkowo, wieczorem nośnik wyróżnia się na tle otoczenia dzięki jasnemu oświetleniu, przyciągając uwagę przechodniów i kierowców.
Rondo ONZ przy ul. Prostej – vis-à-vis Fabryki Norblina, kolejna lokalizacja o ogromnym potencjale marketingowym. Reklama jest idealnie widoczna dla osób podróżujących w kierunku Złotych Tarasów, co czyni ją niemożliwą do przeoczenia i fantastycznie eksponującą kreację iSpot.
Aleje Jerozolimskie – vis-à-vis Hotelu Forum i Rotundy, nośnik zapewnia doskonałą widoczność zarówno dla przechodniów, jak i dla ruchu samochodowego. Jest to jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie, co dodatkowo zwiększa efektywność kampanii.

Podsumowanie
Realizacja kampanii przez Value Media oraz Braughman dla iSpot to doskonały przykład, jak efektywnie wykorzystać przestrzeń miejską do promocji produktów. Kampania "Turbodopalanie na studia" okazała się być strzałem w dziesiątkę. Dzięki starannie dobranym lokalizacjom nośników oraz ich odpowiedniemu oświetleniu, reklamy są widoczne zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku.


Co warto podkreślić - według Badania Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej „Reklama OOH – 1 kw. 2024” Braughman Media Polska jest liderem reklamy wielkoformatowej. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. BGM posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 370 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników DOOH w całym kraju.