iSpot Poland przejął 16 salonów ze sprzętem Apple
iSpot Poland po uzyskaniu zgody prezesa UOKiK sfinalizował kupno spółki Cortland, do której należy 16 salonów oferujących urządzenia Apple. Wprowadzi w nich swoją markę.
Po połączeniu ze swoimi obecnymi salonami iSpot Poland będzie miał 47 sklepów, wiele punktów serwisowych oraz 600 pracowników. Salony firmy oferują urządzenia Apple, wsparcie techniczne oraz szkolenia. W punktach należących dotychczas do Cortland marka iSpot pojawi się w ciągu 12 miesięcy.
- Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy zespołów iSpot i Cortland aby jeszcze bardziej udoskonalać poziom naszej oferty produktów i usług dla klientów detalicznych oraz biznesowych. Ludzie są kluczowym czynnikiem sukcesu wspólnego biznesu i zobowiązujemy się do inwestowania w nich, aby wspólnie się rozwijać - zapewnia Dariusz Zająkała, dyrektor generalny iSpot Poland.
Firma zapowiada, że w br. otworzy swoje pierwsze salony Apple Premium Partner - nowego konceptu handlowego stworzonego przez Apple w celu rozwijania dużych salonów we współpracy z partnerami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od dziewięciu lat iSpot Poland należy do funduszu Hili Ventures. - iSpot i Cortland wspólnie wprowadzą na rynek bezkonkurencyjną ofertę produktów i usług Apple oraz innych firm, wspartą odpowiednim poziomem dostępności oraz działaniami marketingowymi. Zakres i skala współpracy przyniosą nowe możliwości dalszego rozwoju, szczególnie w obszarze rynku edukacji oraz klientów biznesowych. Połączone przedsiębiorstwa staną się również numerem jeden w zakresie świadczenia usług serwisowych Apple Authorized Service Provider - przekonuje Keith Busuttil, dyrektor generalny 1923 Investments, spółki inwestycyjnej Hili Ventures.
W 2021 r. iSpot Poland (na koniec roku miał 27 salonów) przy 586,58 mln zł przychodów osiągnęła 16,05 mln zł zysku netto, wobec 474,08 mln zł wpływów i 5,05 mln zł zysku netto rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna w salonach wzrosła rok do roku z 341,52 do 437,28 mln zł, hurtowa - z 42,18 do 44,64 mln zł, a internetowa - z 67,59 do 78,1 mln zł. Natomiast wpływy z usług (głównie serwisu urządzeń i marketingu) wzrosły z 18,43 do 19,52 mln zł.
Dołącz do dyskusji: iSpot Poland przejął 16 salonów ze sprzętem Apple