Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych
Reklamy pojawiające się w tradycyjnych mediach takich jak telewizjawciąż robią bardziej pozytywne wrażenie na konsumentach niż reklamyw mediach cyfrowych.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmy Yankelovich iSequent Partners, które obejmowało 16 rodzajów mediów - informujeserwis NYTimes.com.
Oprócz telewizji, wśród tradycyjnych mediów znalazły się m.in.billboardy, czasopisma, prasa codzienna, radio oraz kino. Wśródmediów cyfrowych uwzględniono natomiast m.in. pocztę e-mail,internetowe banery, serwisy społecznościowe, gry wideo oraz serwisywideo online (typu YouTube).
56 procent badanych oceniło wrażenie po zobaczeniu reklam wmediach tradycyjnych jako pozytywne wobec 31 procent w przypadkumediów cyfrowych. Negatywne wrażenie w przypadku reklam w mediachtradycyjnych miało 13 procent, a w przypadku reklam w mediachcyfrowych 21 procent respondentów. Z kolei na odpowiednio 32 i 48procentach badanych reklamy nie zrobiły żadnego wrażenia.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych