Tomasz Gadziński client directorem w MediaCom Warszawa
Tomasz Gadziński awansował w strukturach MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko client directora. Nadzoruje pracę zespołu, obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji - markę Play.
Gadziński ścieżkę zawodową w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał 10 lat temu od Starcom Mediavest Group.
W latach 2013-2020 pracował dla Value Media (Group One), awansując od stanowiska digital communication plannera do communication managera (tę ostatnią funkcję pełnił od 2017 r.). W agencji obsługiwał m.in. takich klientów jak: PKO Bank Polski, L'Oreal, Jaguar & Land Rover czy Amica.
Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w marcu 2020 roku. Początkowo, w roli digital leada, pracował dla takich klientów jak Grupa PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Ostatnio jako communication lead dla The Coca-Cola Company oraz marki Costa Coffee.
Tomasz Gadziński jest absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Gadziński client directorem w MediaCom Warszawa