SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizyjne i internetowe reklamy razem bardziej skuteczne

W przypadku osób, które widziały daną reklamę zarówno w telewizjijak i w internecie, istnieje o wiele większe prawdopodobieństwo, żekupią one promowany produkt, niż w przypadku osób, które widziałyreklamę tylko w jednym z tych mediów.

Takie wnioski wypływają z badania firmy Thinkbox i organizacjiInternet Advertising Bureau (IAB). Testowano w nim 3 tysiące osóboraz sześć kampanii marek motoryzacyjnych, finansowych oraz towarówpierwszej potrzeby (Fast Moving Consumer Goods - FMCG), w którychwykorzystano telewizję i internet - informuje serwis BrandRepublic.

Łączny wynik dla sześciu kampanii był taki, że odsetek badanychtwierdzących, że prawdopodobnie kupią lub będą korzystać z marki wprzyszłości wyniósł 40 procent dla tych, którzy widzieli reklamytylko w jednym medium.

Tymczasem w przypadku osób, które widziały reklamy zarówno wtelewizji jak i w internecie, wskaźnik ten wyniósł 61 procent.

Zdaniem Davida Brennana z firmy Thinkbox, badanie to pokazujemedia plannerom, ze powinni wykorzystywać internet jako narzędzieuzupełniające do kierowania się do konsumentów, którzy widzieli jużdaną reklamę w telewizji, zamiast próbować rozszerzyć zasięgkampanii na osoby, które jej nie widziały.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Telewizyjne i internetowe reklamy razem bardziej skuteczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl