Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane „dla spragnionych wielkich emocji” (wideo)
W telewizji, internecie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen, Essenzia i OMD.
W kampanii pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji” prezentowane są telewizory Sharp Aquos LED o dużych ekranach: 60-, 70-, 80- i 90-calowym. Reklamy podkreślają niezapomniane wrażenia, jakie dają użytkownikom te telewizory.
Akcja, zaplanowana na kwiecień i maj, jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (spoty w kanałach tematycznych z oferty TVN, TVP i Polsatu, partnerstwo z Discovery Channel i Discovery Science obejmujące m.in. banery sponsorskie, plansze promocyjne i tzw. smart ideas, emitowane podczas wybranych programów).
Ponadto obejmuje kina sieci Multikino, a w kolejnych miesiącach także internet i punkty sprzedaży. Działania w tym samym czasie co w Polsce są realizowane na Litwie Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Czechach.
Globalny spot reklamowy przygotowała amerykańska agencja McGarry Bowen, a jego adaptację na polski rynek - agencja Essenzia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane „dla spragnionych wielkich emocji” (wideo)