„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
W reklamie nowych kapsułek Ariel wypowiada się mężczyzna, który pod nieobecnośc żony zajmuje się domem i opiekuje dziećmi. Bohater przekonuje, że promowany produkt gwarantuje wysoką jakość prania, a zarazem jest prosty w użyciu.
Spot rozpoczyna nowy, bardziej emocjonalnego formatu komunikacji marki Ariel. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 25-59 lat, zajmujących się obowiązkami domowymi i doceniającymi przy tym prostotę i wygodę.
Kampania informuje, że nowe kapsułki piorące marki Ariel składają się z trzech przegród. Produkt jest dostępny w sklepach od czerwca w trzech wariantach: do prania białego, do kolorów i dla dodatkowej świeżości.
Akcja jest prowadzona w telewizji (zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych). Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, spot wyprodukował rumuński dom produkcyjny Saga Film, a postprodukcją zajęła się firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)