Sto pięciosekundowych reklam z emotikonami w kampanii Pepsi (wideo)
Koncern Pepsi postanowiła wystartować w tradycyjnej telewizji z kampanią obejmującą 100 krótkich pięciosekundowych spotów. Bohaterami mini reklam są naklejki z emotikonami.
W sumie w kampanii przewidziano 100 reklam, z których każda trwa zaledwie 5 sekund. Spoty podkreślają obecność na butelkach z Pepsi naklejek z emotikonami, które mają oddawać nastrój klienta i być dopasowane do różnych okoliczności, w których pije on popularny napój.
Krótkie reklamy są przewidziane do nadawania w tradycyjnych kanałach telewizyjnych, choć mają pojawić się także w mediach cyfrowych. W rozmowie z serwisem Adweek Linda Lagos, odpowiedzialna w Pepsi za marketing marki nie zdradza obaw związanych z zastosowaniem w tradycyjnej telewizji formatu o rzadko spotykanej długości.
- Dobry przekaz reklamowy to taki, który potrafi wciągnąć i zaangażować odbiorcę nawet w formie migawkowych, ale zabawnych klipów - wyjaśnia Linda Lagos. - Ta kampania bardzo dobrze obrazuje trend, według którego formaty sprawdzające się w segmencie cyfrowym będą dobrze działać także w środowisku tradycyjnych mediów.
Kampania Pepsi ma się pojawić w amerykańskich stacjach telewizyjnych w ciągu najbliższych tygodni. Wśród nadawców, którzy będą pokazywać pięciosekundowe spoty są już Turner Broadcasting i Viacom.
Kreację kampanii przygotowały agencje Motive oraz Quietman, ta druga jest też odpowiedzialna za produkcję spotów.
Dołącz do dyskusji: Sto pięciosekundowych reklam z emotikonami w kampanii Pepsi (wideo)
Dear Sir / Madam,
We are interested in buying your product:
Please give us your price list quote
PRICE F.O.B, Felixstowe, USD
Minimum quantity to order:
Payment terms :
Loading port:
Please give me the quotation by email to (rahid_chemicalsgroups@hotmail.com) as this is the only way faster to get to us.
Thank you,
Sincerely
Omar Rashid.