SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spy Guy zachęca do wspólnej gry w świątecznej kampanii Trefla

Marka Trefl, producent gier planszowych prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterem jest znany z planszówki Spy Guy. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy z Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

W pięciu największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu - ruszyła kampania out of home (OOH) na nośnikach citylight dla gry Spy Guy. 

Bazując na mechanice gry, czyli szukaniu przedmiotów na planszy, Trefl poza podstawowymi plakatami przygotował angażujące wersje, które są nie tylko przekazem reklamowym, ale także zabawą umilającą oczekiwanie na autobus, czy tramwaj, bowiem zachęcają do znalezienia pięciu bombek zaszytych w grafice przeniesionej z planszy do przestrzeni miejskiej.

Z kolei wykorzystane w kampanii citylighty wyglądają, jakby w środku miały umieszczone większych rozmiarów pudełko gry. 

- Spy Guy to nasza topowa gra dla rodzin z dziećmi, która powstała na naszej własnej licencji „Rodzina Treflików”. Od wprowadzenia jej na rynek w 2022 r. prowadziliśmy dla tego tytułu intensywne kampanie telewizyjne oraz digitalowe. Ponieważ brand się rozwija i obecnie świat Spy Guya to już pięć wersji gry planszowej (podstawowa, Zimowa Przygoda, Sopot, Deutschland, USA), gra mobilna, a także specjalna gra dla grup przedszkolnych, przed nadchodzącymi Świętami postawiliśmy na kampanię w przestrzeni miejskiej, zwiększającą świadomość tytułu oraz prowadzoną w połączeniu z intensywnymi aktywnościami online. To, co było dla nas kluczowe przy projektowaniu działań OOH, to wyjście poza standardowe schematy i maksymalne wykorzystanie nośników - powiedziała Justyna Gdowska, dyrektor marketingu i PR Trefla S.A.

Kluczowe działania digital dla gry Spy Guy to paid social, display programmatic z wykorzystaniem interaktywnych kreacji display i video oraz display geo – kampania z wykorzystaniem formatów banerowych, emitowana na podstawie danych lokalizacyjnych w pobliżu centrów handlowych i dyskontów.

Nie tylko Spy Guy

Równocześnie z kampanią dla gry Spy Guy Trefl prowadzi także działania digital wspierające planszówkę Magajaja oraz kampanię telewizyjną dla zabawki VTech Mój Przyjaciel Pies. – W przypadku Mojego Przyjaciela Psa postawiliśmy na reklamę w kanałach dziecięcych, w połączeniu z narzędziem TV Sync, synchronizującym emisję w telewizji z wyświetlaniem reklamy online. Kampanię dla zabawki korelowaliśmy także z prowadzoną wcześniej przez Trefla akcją cashback dla całej marki VTech poprzez wysyłkę newslettera z odliczaniem do końca promocji. Równocześnie trwają także działania paid social - dodaje Aleksandra Pająk, business director Value Media.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy z Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

 

Dołącz do dyskusji: Spy Guy zachęca do wspólnej gry w świątecznej kampanii Trefla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl