„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciło „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Zyskało tylko „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 154 994 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 11,64 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z trzeciej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. uplasowała się na poziomie 70 199 egz., po wzroście o 8,05 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei z drugiej na trzecią lokatę spadło „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 66 696 egz., po spadku o 17,49 proc.
Największą stratę, wynoszącą 35,17 proc., zanotował magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska). Jego średni wynik wyniósł 24 814 egz. W zestawieniu spadł on z 11. lokaty na 12.
W czerwcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 143 134 egz., po spadku o 14,46 proc. Na drugiej pozycji znalazło się awansujące z czwartej lokaty „Avanti” (63 954 egz., w dół o 13,68 proc.). Podium uzupełnia „Zwierciadło” (63 471 egz., - 37,74 proc.), które przed rokiem było wiceliderem.
Jedynym wzrostem, wynoszącym 3,25 proc. do 62 358 egz., pochwalić się mogła tutaj „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 67,21 proc. do 26 476 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie