SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spotify usunie konta blokującym reklamy

Spotify wprowadza zmiany do warunków korzystania z usługi. Od marca problem mogą mieć użytkownicy, którzy próbują blokować umieszczane w serwisie reklamy.

Spotify wyświetla reklamy subskrybentom korzystającym z darmowej wersji usługi. Jak się okazuje, wielu z nich próbuje je omijać, używając w tym celu specjalnych aplikacji, czy też samemu tworząc odpowiednie narzędzia. W zeszłym roku robiło tak nawet ponad 2 miliony użytkowników, czyli 2 proc. ogółu subskrybentów darmowego Spotify.

Do tej pory firma walczyła z takimi użytkownikami wyłączając ich konta i wysyłając e-maile z ostrzeżeniami, a jednocześnie dając możliwość reaktywacji konta pod warunkiem odinstalowania oprogramowania blokującego reklamy.

Spotify już wcześniej informowało, że dysponuje wieloma odpowiednimi narzędziami pozwalającymi monitorować niepożądaną aktywność użytkowników.

W zaktualizowanym regulaminie, który zacznie obowiązywać od 1 marca br., Spotify wprowadza nowy, istotny zapis. Zgodnie z nim firma będzie mogła natychmiastowo, bez żadnego ostrzeżenia, blokować, a nawet usuwać konta użytkowników, którzy omijają lub blokują reklamy, bądź też tworzą lub rozpowszechniają narzędzia do tego przeznaczone.

Spotify zanotował w IV kwartale 2018 r. wzrost przychodów o 30 proc. i 94 mln euro zysku operacyjnego. Z serwisu na koniec grudnia korzystało 207 mln użytkowników, z czego 96 mln płaciło abonament.

Dołącz do dyskusji: Spotify usunie konta blokującym reklamy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jul
No i słusznie
0 0
odpowiedź
User
Gość X
A dlaczego nie ci, co używają AdBlocka w Google?
0 0
odpowiedź