Spark Foundry zajmie się globalną obsługą mediową Avonu
Należący do Publicis Media dom mediowy Spark Foundry wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy kosmetycznej Avon.
Spark Foundry zajmie się globalnie planowaniem i zakupem mediów, zarówno tradycyjnych jak i internetowych do kampanii Avonu.
Jeden dom mediowy
Wybierając Spark Foundry firma zdecydowała się skonsolidować obsługę swojego globalnego budżetu mediowego w jednym domu mediowym - dotychczas zadania te były rozdzielone między Publicis Media a należącą do WPP GroupM.
W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla Avonu dotychczas zajmował się Starcom, siostrzana agencja Spark Foundry w Publicis Media.
Umowa od stycznia
Spark Foundry zajmie się obsługą Avonu od stycznia 2019 roku, zadania będą nadzorowane z siedziby agencji w Londynie.
Avon podał, że wybór nowej agencji do obsługi mediowej jest jednym z elementów szerszej transformacji marketingowej marki i jej komunikacji. Proces ten ma obejmować odmłodzenie brandu, przegląd oferty, przyspieszenie rozwoju produktów pod kątem trendów oraz przebudowę podejścia firmy do globalnego i lokalnego procesu marketingowego.
Główne rynki zbytu Avonu to Argentyna, Brazylia, Kolumbia, Meksyk, Polska, Rosja, RPA, Filipiny i Wielka Brytania.
Dołącz do dyskusji: Spark Foundry zajmie się globalną obsługą mediową Avonu