Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
W maju 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 365 499 egz. Była ona o 3,12 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 204 060 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 9,73 proc.
Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2013 roku na poziomie 65 058 egz., po spadku o 8,74 proc.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 365 499 | 377 275 |
TV14 | 204 060 | 226 052 |
Ekran TV | 65 058 | 71 287 |
W porównaniu do kwietnia br. także wszystkie dwutygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 6,62 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 365 499 | 383 016 |
TV14 | 204 060 | 218 519 |
Ekran TV | 65 058 | 66 774 |
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem