Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Producent wyrobów mięsnych Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty rok.

Zespół Cut The Mustard aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a także zakup mediów.
Od 2023 roku agencja rozpoczęła także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.
– Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana, dzięki zaufaniu i partnerstwu w biznesie. Każde działanie jakie podejmujemy, można zweryfikować w zakresie skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać w rozwoju markę Sokołów już szósty rok - podkreśla Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard i dodaje: - W komunikacji prowadzonej w social media, skupiamy się na walorach smakowych, ciekawostkach oraz inspirowaniu do poszukiwania nowych smaków. Dzięki różnorodności kanałów w social media, a także dedykowanym profilom, możemy podzielić się wartościami jakie niesie ze sobą marka.
Dołącz do dyskusji: Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard