Socializer wypromuje na Facebooku Toruńskie Pierniki i Bagatelkę
Agencja Socializer rozpoczyna obsługę marek Toruńskie Pierniki i Bagatelka (należących do Fabryki Cukierniczej Kopernik) w social media. Działania, zaplanowane na rok, będą prowadzone głównie na Facebooku.
Socializer zajmuje się dla Toruńskich Pierników i Bagatelki wdrożeniem odświeżonej strategii działań na fanpage’ach facebookowych, tworzeniem bieżących treści, produkcją i zarządzaniem aplikacjami, a także wsparciem technologicznym i monitoringiem.
Komunikacja ma na celu prezentowanie obu marek jako alternatywy do popularnych przekąsek oraz zmianę ich postrzegania jako produktów kupowanych tylko w okresie Bożego Narodzenia. W przekazach będzie podkreślane przypadające w tym roku 250-lecie Fabryki Cukierniczej Kopernik.
Umowa o współpracy z Socializerem została podpisana na rok. - Wybraliśmy agencję uwagi na jej olbrzymie doświadczenie w mediach społecznościowych. Stwierdziliśmy, iż zaproponowane przez nią koncepcje i rozwiązania najlepiej spełnią nasze oczekiwania - tłumaczy Ziółkowska-Wachowiak, wiceprezes Fabryki Cukierniczej Kopernik.
Dołącz do dyskusji: Socializer wypromuje na Facebooku Toruńskie Pierniki i Bagatelkę