Socializer: 8,7 mln zł wpływów i 580 tys. zł zysku w I połowie br.
Skupiająca agencje social mediowe spółka Socializer od stycznia do czerwca br. zanotowała 8,75 mln zł przychodów ze sprzedaży, 894 tys. zł zysku brutto i 581 tys. zł zysku netto.
Przychody grupy kapitałowej Socializer w I połowie br. były większe o 188 proc. niż rok wcześniej, natomiast w samym II kwartale br. - o 230 tys. zł. Natomiast zysk netto spółki w I półroczu wzrósł w skali roku o 4,6 proc.
Zarząd grupy Socializer informuje, że firma zamierza nadal realizować przyjętą na br. strategię rozwoju obejmującą inwestowanie w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com), rozbudowę swojego zespołu oraz oferowanie klientom nowatorskich rozwiązań́ do prowadzenia kampanii reklamowych, także w modelu efektywnościowym.
Do grupy Socializer należą agencje Socializer, Lubię To i Socialformance. W II kwartale br. do jej klientów dołączyły m.in. firmy Unilever, Fabryka Cukiernicza Kopernik, Pandora, Justtag, Avon (klienci Socializer), Phillips (klienci Lubię To), Marco Polo Travel, Eurobuy na rynku ukraińskim (klienci Socialformance).
Dołącz do dyskusji: Socializer: 8,7 mln zł wpływów i 580 tys. zł zysku w I połowie br.