Social Tigers wygrywa przetarg Motoroli
Od lipca agencja Social Tigers zajmie się pełną obsługą mediów społecznościowych marki technologicznej Motorola w Polsce.
Współpraca jest wynikiem toczącego się od marca postępowania przetargowego. Dzięki wygranej agencja Social Tigers będzie odpowiadała teraz za obsługę profili i kampanii reklamowych w najważniejszych dla Motoroli kanałach socialmediowych. W drugim etapie przetargu udział brały łącznie 3 agencje.
- Rozpoczęcie współpracy z Motorolą to kolejny krok milowy w rozwoju Social Tigers. Kompleksowa obsługa kultowych marek to jeden z naszych kierunków strategicznych - mówi Franciszek Georgiew, CEO Social Tigers.
Za działania po stronie agencji Social Tigers odpowiada Karol Decka z zespołem prowadzonym przez Karolinę Kawską. Kontrakt został zawarty na rok.
Poprzednio za komunikację Motoroli w mediach społecznościowcyh odpowiadała agencja FFW Communication.
Dołącz do dyskusji: Social Tigers wygrywa przetarg Motoroli