Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix reklamują Motorolę
Rusza kampania reklamująca smartfon Motorola edge 40 neo, jej bohaterami są muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka gamingowa Kasia „Kasix” Paciorek. Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkryj ocean możliwości”.
W kampanii Krzysztof Zalewski, Ola Adamska oraz Kasia „Kasix” Paciorek są przedstawiane jako wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować młodych ludzi.
Zalewski pod hasłem „Odważ się” prezentuje w reklamach niebieski model smartfona Motorola edge 40 neo. - Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów - podkreśla w komunikacie prasowym.
Kasix ma reprezentować determinację oraz mocny, indywidualny styl - pod hasłem „Zaryzykuj” przedstawia czarną wersję kolorystyczną promowanego smartfona. Natomiast Ola Adamska została połączona ze sloganem „Odkryj siebie” i miętowym kolorem modelu Motorola edge 40 neo.
Motorola podkreśla, że kampania ma natchnąć młode osoby do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas: odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie.
Akcja obejmuje przede wszystkim internet, m.in. w mediach społecznościowych. Stronę fotograficzną kampanii i zdjęcia jej bohaterów przygotował fotograf Łukasz Dziewic, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Tigers, za działania PR - agencja Rumour, natomiast za zakup mediów - agencja Assembly.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix reklamują Motorolę