SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„SM - walcz o siebie!” w kampanii nt. stwardnienia rozsianego (wideo)

Pod hasłem „SM - walcz o siebie!” ruszyła kampania społeczna promująca aktywność życiową osób ze stwardnieniem rozsianym. Akcję organizuje i przygotowała agencja Telescope we współpracy m.in. z Eura 7 i Multi Communications.

Kampania „SM – walcz o siebie!” pokazuje osoby, które mimo chorowania na stwardnienie rozsiane realizują się życiowo, m.in. w pracy zawodowej. Celem akcji jest poinformowanie, że właściwe leczenie i specjalistyczna rehabilitacja stwardnienia rozsianego, rozpoczęte we wczesnym etapie choroby, coraz częściej dają szanse na w pełni normalne funkcjonowanie.

 

Działania w mediach obejmują telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Tele5, Polonia), kina Multikino, radio (Tok FM, Złote Przeboje, Roxy, Antyradio, Radio Merkury, McRadio, Radio Łódź, Polskie Radio Lublin, RadioVox, Radio Kolor, Radio PIK), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Duży Format”) oraz out of home (nośniki na autobusach, 500 billboardów i citylightów AMS w całej Polsce, 300 ekranów plazmowych sieci Benefit Multimedia, ekrany City TV).

W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy sm-walczosiebie.pl, w którym dostępne są materiały z akcji oraz wyniki badań konsumenckich. Działania są też prowadzone na facebookowym fanpage’u kampanii.

Dlaczego agencja Telescope zdecydowała się zorganizować tę kampanię? Ponieważ mimo coraz szerszej dyskusji na temat stwardnienia rozsianego, w opinii publicznej wciąż bardzo powszechne są negatywne stereotypy. Efektem takiego braku świadomości jest stygmatyzacja chorych, których wciąż przybywa. Nie istnieje co prawda oficjalny rejestr pacjentów, ale szacuje się. że w Polsce na stwardnienie rozsiane choruje ok. 40 tys. osób, głównie między 20. a 40. rokiem życia.

Agencja Telescope przygotowała strategię, kreację i produkcję materiałów do kampanii. Działaniami w internecie zajmuje się agencja Eura 7, a działania media relations prowadzi agencja Multi Communications.

Partnerami akcji są Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Neuropozytywni, Fundacja Urszuli Jaworskiej oraz portal neuropsychologia.org, natomiast popiera ją wspiera Polskie Towarzystwo Neurologiczne na czele z prezesem prof. dr hab. med. Wojciechem Kozubskim.

Kampania potrwa do listopada. Wtedy zostanie zrealizowane badanie ewaluacyjne dotyczące jej efektów  i postrzegania chorych na stwardnienie rozsiane.

Dołącz do dyskusji: „SM - walcz o siebie!” w kampanii nt. stwardnienia rozsianego (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
bardzo potrzeba akcja - POPIERAM!!!
0 0
odpowiedź
User
Mimi
Zgadza sie, potrzebna akcja:)
0 0
odpowiedź
User
Anna
O czym my mówimy?! Jaka rehabilitacja???Polska i Rumunia to jedne kraje gdzie nie są refundowane leki na SM. W kampanii wyglada to pięknie a w rzeczywistości jest tak, że trudno z rzutem dostać się do szpitala a o zatrudnieniu chorego nie ma mowy. Proponuję, żeby nasz rząd się otrząsnął i przeznaczył pieniądze na choć częściową refundację leków i pomoc ludziom,którzy chorują.
0 0
odpowiedź