Simba Toys Polska reklamuje gry „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa gier planszowych dla dzieci „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (dystrybuowanych przez Simba Toys Polska). Akcję realizują firmy marketingowe Carat Polska i iProspect.

Reklamy przedstawiają najważniejsze zalety gier „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki”
Kampania obejmuje telewizję (20-sekundowe spoty i działania niestandardowe) oraz internet (content marketing w serwisach tematycznych i na blogch, aktywności SEO, współpraca z autorką bloga Moje Dzieci Kreatywnie).
Działania potrwają do 10 grudnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat , a za aktywności SEO - agencja iProspect (obie należą do Dentsu Aegis Network, która obsługuje Simba Toys Polska od 2008 roku).
Dołącz do dyskusji: Simba Toys Polska reklamuje gry „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (wideo)