SGB przekonuje, że "Dobrze dbać o siebie nawzajem"
Pod hasłem "Dobrze dbać o siebie nawzajem" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa SGB - Spółdzielczej Grupy Bankowej. Przygotowała ją GPD Agency.
Seria spotów, które już można oglądać m.in w wybranych stacjach tv to fabularyzowane historie, inspirowane prawdziwymi wydarzeniami z życia klientów banków spółdzielczych. Podkreślono w nich, że mają oni – podobnie jak klienci dużych banków – dostęp do nowoczesnych bankowych produktów, ale okazuje się, że różnica leży gdzie indziej. Spoty w humorystyczny i pogodny sposób opowiadają o tym, co oznacza idea spółdzielczości, współdziałania i dbania o siebie nawzajem.
– Tą kampanią otwieramy nowy rozdział w komunikacji banków spółdzielczych SGB – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Wierzę w to, że to początek pięknej historii, opowieści o tym co prawdziwe i bliskie, co najważniejsze dla lokalnych społeczności. To, co nasz wyróżnia, to wzajemność. Razem z klientami dbamy o to co najcenniejsze, wspólną przyszłość i rozwój. Tak naprawdę to, co zyskujemy dzięki obecności naszych klientów, oddajemy lokalnej społeczności – dodaje.
Cała kampania obejmuje nie tylko internet, ale również wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. Polsat, TVN, TVP) oraz anteny radiowe z grupy Eurozet. Łącznie w kampanii będzie można obejrzeć cztery spoty.
W pierwszym z nich bohaterami są klienci i prezes jednego z banków spółdzielczych SGB. Spot zaczyna się od pytania dziennikarki, która zbiera materiał na temat „Jaka jest różnica pomiędzy bankiem spółdzielczym SGB, a innym bankiem?”. Odpowiedź na to pytanie tym razem brzmi… Zachęcamy do obejrzenia spotu w mediach.
Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GDP Agency.
Dołącz do dyskusji: SGB przekonuje, że "Dobrze dbać o siebie nawzajem"