“Co za przeżycie!” w kampanii Wyjątkowego Prezentu
Marka Wyjątkowy Prezent rozpoczęła kampanię pod hasłem “Co za przeżycie!”, w której podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu.
Kampania "Co za przeżycie!" to przypomnienie, że przeżycia mają wartość bezcenną, zapewniając radość, która pozostaje z nami na dłużej. Prezentowy brand zachęca wszystkich, aby w te święta podarowali bliskim coś więcej niż materialny upominek.
- Kampania “Co za przeżycie!” to esencja tego, co w prezencie jest najcenniejsze - emocji. Wierzymy, że obdarowywanie prezentami w formie przeżyć jak i ich realizacja to sposób na wyjątkowe uczucia i wspomnienia - mówi Roma Mikołajewska, country marketing manager PL & HUB.
Spot opowiada historię trzech obdarowanych osób, które w najdłuższej, 30s wersji dostają skok ze spadochronem, popołudnie w SPA oraz jazdę w Ferrari. W poszczególnych scenach pokazane są różne emocje na twarzach obdarowanych. W ostatniej, nakręconej z przymrużeniem oka i w formie pastiszu, widzimy pierwszą bohaterkę skaczącą ze spadochronem i krzyczącą "To najlepszy prezent ever!". Key visual natomiast podkreśla wyjątkowość takich prezentów, pokazując jak prawdziwe przeżycie dosłownie wyłania się z vouchera prezentowego.
- “To najlepszy prezent ever” to nie tylko wykrzyczane z radością słowa, ale przede wszystkim żartobliwy manifest pozytywnych emocji. “Co za przeżycie!" to nie tylko hasło - to zaproszenie, by odkrywać magię przeżyć z marką Wyjątkowy Prezent również podczas tegorocznych świąt ” - mówi Dominika Cyganowska, brand manager PL & HUB.
To jak dotąd największa kampania marketingowa Wyjątkowego Prezentu, która prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.
Za linię kreatywną kampanii odpowiada GPD Agency, a spot realizowany był przez dom produkcyjny GPD Film Studio. Media zakupił dom mediowy Mediacore, a działania organiczne w social mediach i influencer marketing to obszar agencji N42.
Dołącz do dyskusji: “Co za przeżycie!” w kampanii Wyjątkowego Prezentu