Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów
Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF.
W ramach podpisanej umowy, sprzedaż reklamy display w witrynach Grupy RMF w całości została powierzona Atmedia Interactive. Z kolei za sprzedaż zasobów wideo na tych stronach oprócz Atmediów odpowiada także biuro reklamy portalu Interia.pl, który należy, podobnie jak RMF, do Grupy Bauer.
- Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Grupa RMF posiada pięć witryn internetowych - to serwisy stacji RMF FM (rmf.fm), RMF Maxxx (rmfmaxxx.pl) i RMF Classic (rmfclassic.pl), a także strona z newsami rmf24.pl oraz rmfon.pl - serwis umożliwiający słuchanie 109 stacji radiowych w internecie.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy Grupy RMF miały 2,3 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów