Grupa RMF podnosi ceny reklam. Jakie ceny od stycznia?
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać od 6 stycznia 2025 roku. Ceny spotów wzrosną średnio o 3 proc.
Nowy cennik Grupy RMF obowiązywać będzie od 6 stycznia do 2 marca 2025 roku. Zmiany obejmują średni wzrost cen o 2,8proc. w większości produktów, jednym wyjątkiem jest pakiet RMF 3D – tu zmiana wynosić będzie 3proc. Zmianie ulegną również przeliczniki dla krótszych kopii.
- Oferta reklamowa Grupy RMF to przede wszystkim szeroki wachlarz rozwiązań, który łączy tradycyjną reklamę radiową z zaawansowanymi technologiami cyfrowymi. To, w połączeniu z doświadczeniem ekspertów i strategicznymi inwestycjami w technologię, jest doceniane przez klientów, który 10. raz z rzędu przyznali nam tytuł Najlepszego Biura Sprzedaży. Niestety, istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen z początkiem nowego roku. Wierzymy, że nasi klienci zaakceptują te kosmetyczne zmiany - tłumaczy podwyżkę Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Czytaj też: Grupa RMF umacnia pozycję reklamową
Średnia cen rate card dla RMF FM w tym okresie wyniesie 21 207 zł za spot 30-sekundowy, dla RMF MAXX będzie to 4 761 zł, a dla RMF Classic tylko 1 994 zł. Już na start, w ramach zakupu pakietowego, klienci otrzymują rabaty od sumy cen stacji składowych. Do największego pakietu stacji Grupy RMF dołączy dodatkowo Radio Impuls z Puław, zwiększając jego słuchalność w tym regionie.
W najbardziej zasięgowym pakiecie ze stacjami Grupy przy RMF w cenniku pojawi się nowa kwota 25 608 zł, dla RMF MAXX to 23 888 zł, a w przypadku RMF z Klasą 22 517 zł.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w dn. 3-14 lutego i wynosić będzie 3 proc.
Zapowiadana podwyżka cen w stacjach Grupy RMF jest niższa od tej, którą wprowadzono jesienią br. - wówczas reklamy podrożały średnio o 5 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF podnosi ceny reklam. Jakie ceny od stycznia?