Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
W ramach rozpoczętej właśnie współpracy firma Selectivv Mobile House będzie oferować narzędzia powalające targetować reklamy na nośnikach indoorowych i outdoorowych należących do Screen Network (wchodzącej w skład Grupy 4fun Media).
Selectivv Mobile House będzie dostarczać Screen Network kilka rozwiązań. Pierwsze pozwoli przygotowywać raporty post-buy po kampaniach, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić, kto dokładnie zobaczył ich spot na określonym ekranie. Drugie to retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie LED) zobaczą go drugi raz (lub jego kontynuację) na swoim smartfonie.
Trzecie narzędzie to targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.
Ponadto na podstawie analizy przeglądanych przez danego użytkownika treści czy używanych na smartfonie aplikacji mobilnych, przekaz wyświetlany na ekranie DOOH, zostanie spersonalizowany w taki sposób, aby najbardziej odpowiadał aktualnym potrzebom określonej osoby. Przykładowo osoba z zainstalowaną na smartfonie aplikacją Endomondo zobaczy na nośniku reklamę nowych butów do biegania, a osoba przeglądająca na telefonie oferty z booking.com zostanie zainteresowana nowym celem podróży.
Do Screen Network należy sieć 20 450 ekranów w 2505 lokalizacjach oraz sieć ekranów LED City. W październiku ub.r. firma kupiła spółkę PRN Polska zajmującą się obsługą sieci ekranów w 47 supermarketach Carrefour. Kwota transakcji wyniesie maksymalnie niecałe 5 mln zł.
- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z firmą Selectivv. Nasza wspólna oferta dla wielu naszych klientów, będzie prawdziwą rewolucją. Do tej pory ekrany digital OOH z uwagi na swoją statyczność i możliwości techniczne były opierane o big data, ale tylko w kontekście lokalizacji. Dzięki współpracy z Selectvivv zyskujemy nowe rozwiązanie skupione na mobilności konsumentów, którym możemy wyświetlać spersonalizowane przekazy reklamowe - przekonuje Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network.
- Jest to początek rewolucji, znanej z filmów traktujących o przyszłości, gdzie zlokalizowane w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z mieszkańcami. Działania online i offline mogą teraz iść w parze i stworzyć zintegrowaną całość, która pozwoli naszym klientom na realizację jeszcze bardziej efektywnych i zoptymalizowanych kampanii marketingowych - dodaje.
W ub.r. Grupa 4fun Media w sektorze reklamy zewnętrznej zanotowała 13,43 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 52 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network