Saturn reklamuje 50 rat na 50 lat
Ruszyła kampania reklamowa sieci Saturn z okazji 50-lecia jej obecności w Europie. Akcję - prezentującą sprzęt dostępny w 50 ratach po 0 proc. - przygotowały firmy Young&Rubicam i Redblue.
Prowadzona od początku listopada kampania sieci Saturn ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony akcja podkreśla 50-lecie obecności w Europie tej sieci, mając na celu odświeżenie jej wizerunku. Ponadto kampania informuje o produktach dostępnych w ramach jubileuszowej promocji Saturna: 50 rat po 0 proc.
Kreacja kampanii w dość przewrotny sposób nawiązuje do claimu Saturna: „Żer dla skner”. W reklamach występują młodzi, atrakcyjni ludzie, którzy pokazują swoje namiętne, pożądliwe uczucia do sprzętu dostępnego w tej sieci.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radio (Trójka, Radio ZET, RMF FM, Radio Eska, Eska Rock, TOK FM), internet, outdoor (m.in. backlighty) oraz materiały POS (m.in. gazetki promocyjne). Kreacją kampanii oraz produkcją spotów telewizyjnych, radiowych i sesją fotograficzną zajęła się agencja reklamowa Young&Rubicam, a materiały drukowane przygotowała firma Redblue, niemiecka agencja wewnętrzna holdingu Media Saturn.
Dołącz do dyskusji: Saturn reklamuje 50 rat na 50 lat