Santander Bank Polska wybiera agencję do obsługi digital
Santander Bank Polska przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję reklamową do obsługi w digitalu z dużym nakierowaniem na performance.
Informacje o rozpoczętym procesie przetargowym potwierdziła Monika Nowak, dyrektor departamentu public rrelations.
- Przetarg dotyczy tylko i wyłączenie naszego banku. Na razie jesteśmy na etapie RFI czyli przygotowania listy agencji, które zaprosimy do przetargu. Jeszcze nie zdecydowaliśmy do kogo zapytanie zostanie wysłane - podkreśla Nowak.
Nie określiła kiedy ostatecznie przetarg zostanie sfinalizowany.
Przy ostatniej kampanii reklamowej, w której wystąpił Marcin Dorociński Santander Bank Polska pracował z agencjami FCB Brdige2Fun, Red8 Advertising, Starcomem i Propeller.
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska wybiera agencję do obsługi digital