Rynek miesięczników o zdrowiu
W październiku 2009 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była "Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), która jednocześnie zanotowała największy spadek w tym segmencie.
Sprzedaż ogółem "Vita - Magazyn o Zdrowiu" w październiku 2009 wyniosła 76 647 egz. i była o 27 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął miesięcznik "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska), który sprzedał się w ilości 67 367 egz. (spadek o 5 proc.).
październik | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 76 647 | 104 408 |
Samo Zdrowie | 67 367 | 71 477 |
Super Linia | 41 302 | 42 609 |
Zdrowie | 40 275 | 51 779 |
Żyjmy Dłużej | 26 065 | 31 384 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Rynek miesięczników o zdrowiu