"Ryba wpływa na wszystko" (wideo)
W telewizji i radiu trwa drugi etap kampanii zachęcającej do spożywania produktów rybnych. W akcji pod hasłem "Ryba wpływa na wszystko" wykorzystywane są spoty skierowane do różnych grup wiekowych i społecznych.
Drugi etap kampanii promującej produkty rybne wykorzystuje kreacje znane z pierwszej odsłony tej akcji. Poszczególne spoty, skierowane osób w różnym wieku oraz z odmiennych grup społecznych, prezentują pod hasłem "Ryba wpływa na wszystko" korzyści płynące ze stosowania diety rybnej. Ten przekaz podkreśla wielka maskotka ryby pojawiająca się we wszystkich filmikach.
Akcja - prowadzona przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat i wybrane stacje tematyczne) oraz radio (RMF FM i Radio Zet). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja Scholz&Friends, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: "Ryba wpływa na wszystko" (wideo)