Ruszyła pierwsza uniseksowa kampania Head&Shoulders (wideo)
Należąca do Procter&Gamble marka szamponu Head&Shoulders rozpoczęła w Wielkiej Brytanii swoją pierwszą kampanię uniseksową. W spocie pojawili się jednocześnie angielscy piłkarze i grające w futbol kobiety, którzy promują nową gamę produktów marki Derma & Pure.
Kampania #JustWatchMe powstała we współpracy ze Związkiem Piłki Nożnej (FA). Występują niej gracze z Three Lions and Lionesses, w tym Kyle Walker, Kieran Tripper, Steph Houghton i Jordan Nobbs.
W dwóch spotach telewizyjnych gwiazdy piłki nożnej pojawiają się na boisku w roli mentorów w trakcie treningów. Zawodowcy dają młodym graczom porady dotyczące techniki i formy, pokazując zarazem jaką rolę taki mentor może pełnić w życiu osoby rozpoczynającej karierę.
Dwuletnia współpraca Head&Shoulders z FA obejmie wsparcie graczy z angielskich drużyn męskich i kobiecych do sierpnia 2020 roku.
- Head & Shoulders okazał się fantastycznym partnerem obu drużyn narodowych Anglii i mężczyzn. Łączenie graczy z obu drużyn w ogólnokrajowej kampanii pokazuje ich zaangażowanie w partnerstwo i jest świadectwem stale rosnącej popularności futbolu kobiecego w Anglii - powiedział Mark Bullingham, dyrektor ds. rozwoju handlowego i piłkarskiego w FA.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza uniseksowa kampania Head&Shoulders (wideo)