SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tak się ogląda nowy program piłkarski Kanału Zero

Program Kanału Zero „Noc futbolu” ogląda zwykle między 50 tysięcy a 70 tysięcy widzów. To najnowsza propozycja sportowa dla widzów projektu Krzysztofa Stanowskiego. 
 

fot. Kanał Zero fot. Kanał Zero

Na początku października br. podawaliśmy, że Kanał Zero zaczął emitować nowy program piłkarski „Noc futbolu”. Prowadzącym format został dziennikarz Przemysław Rudzki, związany z Kanałem Zero od początku jego funkcjonowania. 

Ilu widzów ogląda „Noc futbolu”?

Jak ogląda się nowa audycja sportowa na kanale Krzysztofa Stanowskiego? Do tej pory wyemitowano sześć odcinków. Najpopularniejszy to ten z 7 listopada („Legia i Jagiellonia nie do zatrzymania! Wygrane polskich drużyn!”) - 75 tysięcy odsłon.

Materiały z tego cyklu notują zazwyczaj między 50 tysięcy a 70 tysięcy wyświetleń. Premierowe odcinki ukazują się co tydzień lub rzadziej w czwartek od godz. 23:00. To zależy od terminarza spotkań piłkarskich, które są omawiane w programie. W audycji „Noc futbolu” analizowane są bowiem występy polskich klubów w europejskich pucharach oraz przedstawiane jest podsumowanie ostatnich spotkań Ligi Mistrzów.

Czytaj także: Dziennikarka Plotka przechodzi do KZ

Wśród gości pojawiają się m.in. Wojciech Kowalczyk, Andrzej Twarowski, Filip Kapica, Jakub Białek czy Marcin Rosłoń.

W Kanale Zero możemy oglądać także audycję piłkarską „Zero do Zera”. Co poniedziałek Przemysław Rudzki i jego goście podsumowują najważniejsze wydarzenia ze świata futbolu. 

Dołącz do dyskusji: Tak się ogląda nowy program piłkarski Kanału Zero

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikt
Ile oni płacą za reklamę...co chwilkę zero zero zero to zero tamto... nic innego nima ino oni ????
7 0
odpowiedź
User
Media Insider
Zaskakująca jest ta kariera redaktora Nudzkiego z Zerze. Jego wywiady mają dramatyczną nieoglądalność, tu ratuje go tylko Kowal i wydarzeniówka - pytanie, czy program się ostanie, gdy polskie drużyny przestaną grać w pucharach.
10 0
odpowiedź
User
Seba
Kto smaruje ten jedzie, ile oni wydają na marketing?
3 0
odpowiedź