Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska
HSBC oficjalnie rozpoczął działalność w sektorze bankowościkorporacyjnej na polskim rynku. Towarzyszy temu kampania reklamowaw prasie i Internecie.
Kampania jest skierowana do polskich i międzynarodowych firm orocznych obrotach powyżej 2 milionów euro, które handlują zzagranicą lub prowadzą tam interesy. Reklamy ukażą się w prasiegospodarczej i na portalach internetowych, m.in. w Rzeczpospolitej,Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej czy miesięczniku Forbes, a także nastronach biznesowych Onet.pl, Interia i Gazeta.pl. Dodatkowozaplanowano również akcje bezpośrednie w hotelach, w największychmiastach Polski.
Mottem kampanii jest hasło "Lokalna wiedza, międzynarodowemożliwości. Bank HSBC teraz także w Polsce".
W reklamie uwagę odbiorcy przykuwa okrągły, biały glob pokrytynazwami państw i miejscowości, które tworzą kontury kontynentów. Wreklamie wykorzystano tylko trzy kolory: biały, czerwony i czarny,czyli wszystkie kolory logotypu HSBC. Dzięki temu przekaz jestjasny i spójny zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej.
Mamy prosty komunikat dla polskich przedsiębiorców: Światowestandardy banku HSBC są już w Polsce. Celem kampanii jest budowawizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnejwiedzy oraz przedstawienie HSBC jako eksperta w bankowości dlaprzedsiębiorstw. - powiedziała Urszula Trzcińska, menedżer projektuw HSBC Bank Polska.
Kampania potrwa do 23 grudnia 2007 r. Kreację kampaniiprzygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska