Beata Gałęza szefową marketingu w HSBC Bank Polska
Beata Gałęza została nowym dyrektorem ds. marketingu HSBC Bank Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Renatę Pasternak, która przeszła do centrali banku w Londynie.
Beata Gałęza będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.
Gałęza przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy.
Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.
Beata Gałęza jest absolwentką studiów MBA na kierunku Strategie Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, prowadzonych przez tę uczelnię we współpracy z Maastricht School of Management. Ukończyła również studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Jej pasją są podróże, teatr alternatywny, aktywne spędzanie wolnego czasu i - dla równowagi - joga.
Dołącz do dyskusji: Beata Gałęza szefową marketingu w HSBC Bank Polska
powodzenia HSBC