Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online
Ringier Axel Springer Polska 2 marca br. wprowadzi płatną ofertę „Newsweek Plus” obejmującą treści z tygodnika „Newsweek”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz amerykańskiej wersji „Newsweeka”. Będą one dostępne online w ramach jednego konta na wszystkich urządzeniach.
- „Newsweek Plus” to wygodny dostęp do ekskluzywnych treści premium w internecie - podkreśla Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”.
Nowa oferta, która ruszy w poniedziałek 2 marca br., pozwoli zalogowanym użytkownikom na czytanie wszystkich artykułów z aktualnego oraz archiwalnych wydań tygodnika „Newsweek Polska” i miesięcznika „Newsweek Historia”. Dodatkowo otrzymają oni dostęp do wybranych, przetłumaczonych na język polski, tekstów z amerykańskiej wersji tygodnika „Newsweek”.
Wszystkie te treści oferowane będą w przejrzystej formie na stronie internetowej (nie będzie na niej inwazyjnych reklam) oraz w aplikacjach na tablety, smartfony i na czytniki Kindle, gdzie dotąd „Newsweek” nie był dostępny. Dostęp do oferty będzie możliwy w ramach jednego loginu i po dokonaniu jednej płatności.
Wydawca przygotował promocyjną, tygodniową możliwość korzystania z „Newsweeka Plus” w cenie 0,99 zł. Następnie za kolejny tydzień dostępu do oferty zapłacić trzeba będzie 4,40 zł (cena jednego wydania papierowego „Newsweeka” to 5,90 zł). Z kolei miesięczny dostęp do „Newsweeka Plus” kosztować będzie 16 zł, kwartalny - 45 zł, półroczny 82 zł, a roczny - 159 zł.
Uruchomienie nowej płatnej oferty nie oznacza, że jakieś treści znikną z serwisu Newsweek.pl. Nadal będą tam się ukazywać autorskie materiały, głównie poświęcone bieżącym wydarzeniom.
„Newsweek Plus” funkcjonować będzie w ramach stworzonej specjalnie dla całego wydawnictwa platformy płatnego kontentu. Za jej budowę odpowiadał zespól e-commerce spółki, a partnerem technologicznym projektu jest firma DreamLab wchodząca w skład Grupy Onet-RASP. Docelowo na tej platformie znaleźć się mają też treści z innych tytułów Ringier Axel Springer Polska.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. serwis Newsweek.pl miał 1,97 mln użytkowników i zanotował 12,42 mln odsłon krajowych (więcej na ten temat). Z kolei średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Newsweek Polska” w 2014 roku wyniosła 118 610 egz. (dane ZKDP, dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online
bo prostu nie ma tam za co płacić
bezwartościowy kontent
bo po prostu jest tam za co płacić
wartościowy kontent