Rusza kampania reklamowa Ligi Skarbca 2009 (wideo)
Startuje kampania reklamowa gry Liga Skarbca 2009. Akcja obejmuje telewizję i internet.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Ligi Skarbca 2009 informuje, że ta gra umożliwia wirtualne inwestowanie 100 tys. zł w fundusze inwestycyjne. Animowana kreacja podkreśla, że na najlepszych graczy czekają atrakcyjne nagrody.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN24) oraz internecie (bannery i mailing w serwisach money.pl, bankier.pl i prnews.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy tygodnie - przygotowała 3e Software House & Interactive Agency, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Easymedia (telewizja) oraz we własnym zakresie firma TFI Skarbiec (internet).
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania reklamowa Ligi Skarbca 2009 (wideo)